Garantia produselor

Produsele comercializate de TopoMag ,prin Tapako Industry provin din surse autorizate de producatori sau direct de la producatori si beneficiaza de garantie sustinuta de service din partea echipei TopoMag.

Perioada de garantie pentru produsele comercializate este de 24 luni, cu exceptia accesoriilor si acumulatorilor care au o garantie de pana la 12 luni.

In cazul certificatelor de garantie emise de producator / importator, produsele beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit in certificate sau puse la dispozitie pe site-ul producatorului sau al magazinului; produsul reclamat defect poate fi prezentat direct la cel mai apropiat centru de service. Aceasta unitate de service va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

Conditiile de acordare a garantiilor, in acest caz, pot varia in functie de producator si sunt stabilite in politicile comerciale ale acestuia, la nivel national. Totodata, TopoMag, prin Tapako Industry, raspunde privind garantia legala de conformitate, in calitate de vanzator conform prevederilor legale. Garantia de conformitate este egala cu garantie tehnica (comerciala).

Termenii si conditiile de garantie sunt in conformitate cu prevederile legale: ordonanta Guvernului nr. 21 / 1992 privind protectia consumatorilor, legea nr. 449 / 2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, cu actualizarile ulterioare. Perioada de garantie este mentionata in certificatul emis de producator / importator si incepe sa curga de la data inscrisa in factura de achizitie, sau de cand clientul a primit produsul prin curier (pentru achizitiile online – cu livrare prin curier);

Durata termenului de garantie se prelungeste cu timpul scurs de la data la care s-a adus la cunostinta vanzatorului, in scris, lipsa de conformitate sau s-a predat produsul persoanei desemnate de catre acesta pana la data aducerii produsului in stare normala de utilizare, respectiv data notificarii in scris in vederea ridicarii produsului.

Produsele de folosinta indelungata (acele produse complexe, construite din piese si subansambluri, proiectate si construite pentru a putea fi utilizate pe durata medie sau mare de utilizare si asupra carora se pot efectua reparatii sau activitati de intretinere) defectate in termenul de garantie legala de conformitate, atunci cand nu pot fi reparate sau atunci cand durata cumulata de nefunctionare din cauza deficientelor aparute in termenul de garantie legala de conformitate depaseste 10% din durata acestui termen, la cererea consumatorului, vor fi inlocuite de vanzator sau acesta va restitui contravaloarea produsului respectiv. Drepturile conferite in baza garantiei comerciale sunt in conformitate cu prevederile legale. Aceste drepturi legale nu sunt afectate prin garantia oferita.

Operatiunile efectuate de service in perioada de garantie vor fi mentionate pe documente separate; aceste documente devin parte integranta a certificatului de garantie.

Termenul maxim de solutionare este de 30 zile calendaristice de la data la care cumparatorul, dupa caz, a adus la cunostinta, in scris, vanzatorului lipsa de conformitate a produsului sau a predat produsul vanzatorului ori persoanei desemnate de acesta pe baza unui document de predare-preluare. Dupa aducerea produsului la conformitate, acesta poate fi ridicat direct de la service sau puteti solicita expedierea acestuia prin curier.

Aducerea la conformitate se va efectua respectand urmatoarea ordine de executie :

  1. depanarea / reparatia produsului; daca aceasta solutie nu este posibila, atunci se aplica prevederile de la pct 2 ;
  2. inlocuirea partiala sau integrala a produsului; daca aceasta solutie nu este posibila, atunci se aplica prevederile de la pct 3 ;
  3. inlocuirea cu produse cu perfomante cel putin similare / egale cu ale produsului ce nu poate fi reparat sau inlocuit cu acelasi model; daca aceasta solutie nu este posibila, atunci se aplica prevederile de la pct 4 ;
  4. returnarea contravalorii produsului in situatia in care reparatia sau inlocuirea nu sunt posibile;

Reparatiile in perioada post garantie pot dura intre 3 - 45 zile.

Responsabilitatile clientului :

Conditiile de garantie nu se aplica pentru problemele sau daunele cauzate de client sau in circumstante cum ar fi, dar fara a se limita la urmatoarele:

  • s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat;
  • numarul de serie al produsului (S/N - "serial number", IMEI, etc.), componentele sau accesoriile au fost modificate, stricate, anulate sau eliminate;
  • sigiliile pentru garantie au fost rupte sau schimbate;
  • produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, ciobiri, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si/sau presiune, manipulare incorecta, setari si instalari incorecte, virusari, rescrieri de software, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor, etc;
  • incapacitatea de utilizare din cauza parolelor / masurilor de securitate uitate sau pierdute.

Produsele aduse sau expediate in atentia departamentul de service trebuie sa fie complete, sa contina toate accesoriile (recomandam sa fie aduse / expediate in ambalajul original sau un ambalaj adecvat) si insotite de o copie a facturii fiscale de achizitie, a certificatului de garantie original al producatorului / importatorului, precum si, optional, o copie a certificatului de garantie emis de TopoMag care insoteste factura sau este transmis online,via email, sau direct clientului. Produsele care necesita acordarea garantiei pot fi expediate la adresa: Str. Ion Voinescu, nr. 20, Sector 3, Bucuresti.

Dupa ce coletul / produsul va fi receptionat si verificat veti fi anuntat privind desfasurarea procedurii de garantie / aducere la conformitate a produsului dumneavoastra.

Plata transportului pentru produsele trimise in service (tur-retur) in vederea solutionarii garantiei revine in sarcina TopoMag ; expedierea se poate face prin intermediul firmei de curierat Fan Courier. In eventualitatea in care solicitarea de garantie este nejustificata, iar produsul functioneaza conform specificatiilor producatorului, solicitantul va achita costurile aferente transportului, precum si costul de diagnosticare a produsului, stabilit de unitatea de service autorizata dupa verificare.

Mentiuni importante :

Pierderea certificatului de garantie emis de producator / importator, precum si deteriorarea, stergerea sau pierderea etichetei care contine datele de identificare ale produsului (S/N, IMEI etc.) pot duce la pierderea garantiei.

Consumatorul pierde garantia in urmatoarele cazuri:

  • Aparatul a suferit interventii din partea unor persoane neautorizate ;

Programele si informatiile salvate pe medii de stocare pot fi sterse / pierdute in timpul operatiunilor de service. Va recomandam realizarea de back-up periodic.

Produsele neridicate de la unitatea de service in termen de 3 luni de la finalizarea operatiunilor vor fi declarate abandonate (conform dispozitiilor Codului Civil).

Produsele ce vor fi trimise pentru garantie se vor ridica de catre firma de curierat la solicitarea noastra. Va rugam sa completati informatiile solicitate in formular. Dupa aprobarea formularului, curierul va ridica produsul. Va rugam sa ambalati produsul cu grija, pentru a-l proteja in timpul transportului. Ridicarea produsului este gratuita. Produsul va fi dus de catre curier in service-ul de receptie TopoMag. In termen de maxim 30 zile produsul se va aduce la conformitate, si va fi returnat prin curier, gratuit.

GARANTIE:

Termenul de garantie acordat este de 24 luni de la data achizitiei de catre consumator in conformitate cu Legea nr. 449/2003 si O.G. nr. 21/1992 (R2).

Exceptii de la termenul de garantie mentionat fac:

- accesorii care nu au fost vandute odata cu produsul (cabluri, incarcatoare, etc.) - 1 an

- acumulatorii, inclusiv cei aflati in componenta produselor - 6 luni

Echipa TopoMag acorda service contra cost in afara perioadei de Garantie si pe toata durata medie de utilizare a produsului.

Pe durata Perioadei de Garantie, TopoMag se angajeaza, la propria alegere, fie sa repare, fie sa inlocuiasca Produsul sau elementele defecte ale Produsului, in mod gratuit, in conditiile prevazute de Certificatul de Garantie si de legislatia nationala in vigoare. In masura in care repararea sa, inlocuirea produsului sau a elementelor defecte ale produsului nu este posibila sau ar implica un efort disproportionat din partea echipei TopoMag, de comun acord cu Consumatorul se poate stabili fie reducerea pretului de cumparare, fie rezolutiunea vanzarii si restituirea contravalorii produsului, in conformitate cu legislatia in vigoare. Repunerea in functiune a produsului se va face la sediul sau punctele de lucru TopoMag.

Aducerea la conformitate a produsului va fi efectuata intr-o perioada de max. 15 zile calendaristice de la data la care Consumatorul a adus la cunostinta TopoMag lipsa de conformitate a Produsului.

Garantia produsului nu acopera urmatoarele situatii:

  • Deteriorari termice, mecanice si plastice ale produsului datorate incediilor, accidentelor, vibratiilor, intemperiilor, neglijentei in utilizare sau a oricaror altor factori, independent de Producator;
  • Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex: tensiune de alimentare necorespunzatoare, impamantare inexistenta sau gresita, conectare defectuoasa, etc.), utilizarea produsului in conditii de mediu necorespunzatoare (actiuni ale substantelor chimice, noxe, fum, praf sau umiditate), manipulare sau instalare gresita;
  • Utilizarea produsului in aplicatii ce necesita performante si calitati altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat, sau in afara specificatiilor sale tehnice;
  • Uzura morala a produselor (ex. Uzura fizica, mecanica si electrica, scaderea in timp a luminozitatii ecranelor LCD/OLED/Plasa), mentenanta, verificare periodica, etc.;
  • Folosirea de baterii, surse de alimentare sau accesorii, altele decat cele produse, aprobate sau recomandate de catre Producator;
  • Schimbarea starii originale a produsului prin interventii software/hardware (altele decat cele executate de echipa TopoMag);
  • Neconcordanta dintre numarul de serie inscris pe Certificatul de Garantie si cel inscris pe produs, lipsa etichetei cu seria produsului sau stergerea/modificarea acesteia;
  • Bateriile reincarcabile sau alte consumabile ale caror performante au fost afectate de trecerea timpului;
  • Setari gresite ale produselor sau programelor, virusari, deteriorarea sau functionarea necorespunzatoare a sistemului de operare, a fisierelor de configurare sau a programelor instalate; folosirea altor drivere sau programe decat cele originale care insotesc produsul; eventuale incompatibilitati de natura software sau hardware ce pot aparea la folosirea produselor noastre impreuna cu alte produse;
  • Folosirea de accesorii sau consumabile reconditionate, reincarcate sau altele decat cele produse, aprobate sau recomandate de catre Producator;

Pentru ecranele LCD trebuie tinut cont de faptul ca sunt formate din pixeli secundari, a caror realizare necesita o tehnologie sofisticata. Este, totusi, posibil ca pe ecran sa existe cativa pixeli mai luminosi sau mai intunecati. Acesti pixeli nu au niciun impact asupra performantelor produsului.

Garantia se aplica pe baza documentului de achizitie si al Certificatului de Garantie completate in intregime de catre Vanzator la data achizitionarii Produsului de catre Consumator. Necompletarea sa completarea incorecta a Certificatului de Garantie atrage dupa sine raspunderea Vanzatorului.

Pierderea certificatului de garantie sau a facturii in original duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificate de garantie.